Vești rele: strada Grivița nu poate fi reabilitată. Alt proiect al primarului nu primește avizul ANRE

2 săptămâni ago Pîrloagă Marian Comentariile sunt închise pentru Vești rele: strada Grivița nu poate fi reabilitată. Alt proiect al primarului nu primește avizul ANRE

Primarul nu poate fi Alladin…Oricât ar promite și s-ar strădui…

Primăria mun. Călărași dovedește încă o dată că toate promisiunile electorale făcute de aleși sunt doar pentru ca aceștia să primească voturile cetățenilor. Anunțat în fiecare an ca cea mai uluitoare realizare care va urma, ca o investiție majoră de 9.426.773,54 lei, fără TVA modernizarea străzii Grivița presupunea lucrări pe 2,54 km pe parcursul traseului care se intersecta cu 32 de străzi principale sau colectoare.

Pe surse, aflăm că Primăria mun. Călărași nu a primit avizul pozitiv al ANRE pentru a introduce în subteran rețeaua aeriană de cabluri electrice de telefonie, internet. Aceasta era principala condiție din proiect care presupunea modernizarea străzii.

Modernizarea străzii Grivița nu se va realiza nici în 2019 și nici în mandatul următor odată cu Cinema Victoria și Piața Centrală demolată. Îl întrebăm public pe primarul Drăgulin ce proiecte se vor realiza în acest mandat și cu ce bani, de unde finanțare.

La data de 20 iunie 2018, consilierii locali din Călărași au aprobat modernizarea străzii Grivița , valoarea investitiei este de 9.426.773,54 lei, fără TVA. Strada este una principală făcând legătura dintre continuarea DN3B (Calarasi-Fetesti)care traversează municipiul de la est catre centru, și are ca punct de început intersectia cu strada Prel.Bucuresti si punct de sfarsit intersectia cu Bdul.Cuza Voda. 

Sectoarele de strada propuse pentru modernizare aveau o lățme variabilă, formată din doua benzi de circulatie, trotuare si spatii verzi cu latime variabila, canalizari menajere si pluviale.

Principalele lucrari de executat prin proiect sunt:
– Lungime strada- de modernizat = 2534 ml;
– Latime parte carosabila = 6,00 – 9,00;
– Suprafata sistem rutier flexibil= 26781 mp;

Una dintre condițiile principale din proiect era introducerea cablurilor aeriene în subteran