Președintele Vasile Iliuță și subprefectul Virgil Diaconu preocupați de demolarea/ relocarea Bazei Nautice din mun. Călărași
2 ani ago Pîrloagă Marian Comentariile sunt închise pentru Președintele Vasile Iliuță și subprefectul Virgil Diaconu preocupați de demolarea/ relocarea Bazei Nautice din mun. Călărași
Activitatea sportivă din Călărași devine un subiect de interes pentru conducerea PSD în ultima vreme. Astăzi 18 oct. la sediul CJ și pe șantierul portului turistic de agrement Călărași s-au întânit cu proiectantul dl Mișaka două doamne reprezentante ale Federației Române de canotaj: Alexe Adela și Elisabeta Lipă.
Subiectul a fost în jurul interesului repetat de relocare a Bazei Nautice de către CJ. Numai că legea 69 nu permite relocarea ci demolarea bine motivată a unor clădiri unde se desfășoară activități sportive și construirea lor pe același amplasament. De remarcat că președintele Iliuță a declarat repetat consilierilor județeni că vrea să construiască Baza Nautică pe canalul Dunăre – Siderurgic – o locație care permite o bună pregătire pentru sportivi dar și pentru concursurile de profil. Comunicatul CJ nu ne oferă detalii despre cum au reușit părțile să integreze Baza Nautică în proiectele de turism. O spun privirile lui Elisabeta Lipă…
După cum este încruntată, Elisabeta Lipă nu este de acord cu proiectul/ propunerea prezentată
Între dorința și putința lui Vasile Iliuță se află deocamdată legea 69, o lege care nu îl lasă să dezvolte așa cum dorește și municipiul Călărași. Nu știm ce elemente de natură tehnică au discutat cu proiectantul portului turistic, devenit celebru după surparea unui mal, dar și în condițiile în care proiectul inițial nu se mai respectă și nu se mai construiește acel celebru turn Babel…
Cert este că și o altă reproiectare a șantierului cu alte elemente și cote, totul adaptat puterii financiare a CJ care să suporte 30% din costurile mari este o altă provocare pentru Vasile Iliuță. Totuși, liderul social democrat își continuă ambițiile de construire a portului turistic – în condițiile în care executanții lucrărilor dar și proiectantul se pare tocmai l-au frânat. O altă provocare pentru președintele Iliuță este și dragarea brațului Borcea dar și a Canalului Dunăre – Siderurgic, care se tot amână, deși acest an era propice desfășurării lucrărilor datorită cotelor mici ale apelor. Tot cotele din proiect par a afecta și proiectul care nu se știe cum integrează construcția existentă a Bazei Nautice.