Primarul Marius Dulce va mai avea o problemă de îndurat. După ce fosta administrație liberală a desființat sensul giratoriu ce avea câteva zeci de locuri de parcare din fața fostului BCR pentru a crea o așa zisă piață ce adăpostea o statuie, iată că locația va găzdui o Instituție. 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐢𝐮𝐥 𝐏𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜 𝐂𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐝𝐞 𝐏𝐚𝐬̦𝐚𝐩𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐂𝐚̆𝐥𝐚̆𝐫𝐚𝐬̦𝐢 se va muta, din 𝟐𝟎 𝐧𝐨𝐢𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟑, într-un sediu nou, situat în strada Sloboziei, nr.4, parter (zona Stop, în incinta fostului sediu BCR).
Clădirea nu are locuri de parcare, cele din fața acestuia fiind folosite de către Primărie. Problema a generat multe discuții și în Consiliul local pentru că nici consilierii nu au găsit locuri de parcare disponibile pentru a veni la ședințele de Consiliu de la orele 16.30. Fostul sediu al BCR a devenit proprietate a unui om de afaceri. Clădirea are doar în spatele acesteia către un gang loc pentru a parca vreo 4 autoturisme. În rest, zona va deveni una sufocantă pentru municipiul care a desființat sute de locuri de parcare prin blocarea str. Sloboziei, și din zona Centrului Vechi transformat în zonă pietonală. Cetățenii care vor dori să ajungă la Primărie o vor putea face doar pe jos, pentru că folosirea autoturismelor în municipiu va fi un lux, în lipsa unor parcări publice suficiente. Se estimează că salariații de la serv. pașapoarte vor parca auto de serviciu sau personale pe strada 18 decembrie, Grivița, Plevna – pentru că nu vor avea unde altundeva.
Ca avantaje pe care Instituția Prefectului le enumeră pe pagina sa sunt:
Noul sediu beneficiază de un spațiu generos de 𝟑𝟏𝟎 𝐦𝐩 (față de 160 mp cât avea sediul vechi) adaptat nevoilor și cetățenilor care solicită eliberarea sau preschimbarea documentelor de călătorie.
În noul sediu sunt pregătite două birouri pentru preluarea cererilor și un birou de eliberare a pașapoartelor și informații publice, dar și un spațiu de așteptare.
„𝐷𝑒𝑚𝑒𝑟𝑠𝑢𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑚𝑢𝑡𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑢𝑖 𝑠𝑒𝑑𝑖𝑢 𝑎𝑢 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑖̂𝑛𝑐𝑒𝑝𝑢𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝐼𝑛𝑠𝑡𝑖𝑡𝑢𝑡̦𝑖𝑎 𝑃𝑟𝑒𝑓𝑒𝑐𝑡𝑢𝑙𝑢𝑖 𝐽𝑢𝑑𝑒𝑡̦𝑢𝑙 𝐶𝑎̆𝑙𝑎̆𝑟𝑎𝑠̦𝑖 𝑖̂𝑛𝑐𝑎̆ 𝑑𝑖𝑛 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑢𝑙 𝑎𝑛𝑢𝑙𝑢𝑖 2022. 𝑆-𝑎𝑢 𝑎𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡 𝑠̦𝑖 𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑙𝑢𝑡̦𝑖𝑖 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑖̂𝑚𝑏𝑢𝑛𝑎̆𝑡𝑎̆𝑡̦𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑑𝑖𝑡̦𝑖𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑑𝑒𝑠𝑓𝑎̆𝑠̦𝑢𝑟𝑎𝑟𝑒 𝑎 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑣𝑖𝑡𝑎̆𝑡̦𝑖𝑖 𝑑𝑒 𝑒𝑙𝑖𝑏𝑒𝑟𝑎𝑟𝑒 𝑎 𝑝𝑎𝑠̦𝑎𝑝𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒𝑙𝑜𝑟 𝑠̦𝑖 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑟𝑒𝑑𝑢𝑐𝑒𝑟𝑒𝑎 𝑡𝑖𝑚𝑝𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑑𝑒 𝑎𝑠̦𝑡𝑒𝑝𝑡𝑎𝑟𝑒 𝑙𝑎 𝑔ℎ𝑖𝑠̦𝑒𝑒, 𝑖̂𝑛𝑡𝑟𝑢𝑐𝑎̂𝑡 𝑠𝑜𝑙𝑖𝑐𝑖𝑡𝑎̆𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑢 𝑐𝑟𝑒𝑠𝑐𝑢𝑡, 𝑖𝑎𝑟 𝑠𝑝𝑎𝑡̦𝑖𝑢𝑙 𝑣𝑒𝑐ℎ𝑖 𝑎 𝑑𝑒𝑣𝑒𝑛𝑖𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑢𝑓𝑖𝑐𝑖𝑒𝑛𝑡. 𝐶𝑎̆𝑙𝑎̆𝑟𝑎̆𝑠̦𝑒𝑛𝑖𝑖 𝑎𝑟 𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑖 𝑠𝑎̆ 𝑠̦𝑡𝑖𝑒 𝑐𝑎̆ 𝑜𝑑𝑎𝑡𝑎̆ 𝑐𝑢 𝑑𝑒𝑚𝑎𝑟𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑑𝑢𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑚𝑢𝑡𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑖𝑐𝑖𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑑𝑒 𝑃𝑎𝑠̦𝑎𝑝𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒, 𝑖̂𝑛𝑡𝑟-𝑢𝑛 𝑛𝑜𝑢 𝑠𝑝𝑎𝑡̦𝑖𝑢, 𝑠𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑡𝑎̆ 𝑠𝑜𝑙𝑢𝑡̦𝑖𝑖 𝑠̦𝑖 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑚𝑜𝑑𝑒𝑟𝑛𝑖𝑧𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑠𝑒𝑑𝑖𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑢𝑛𝑑𝑒 𝑖̂𝑠̦𝑖 𝑑𝑒𝑠𝑓𝑎̆𝑠̦𝑜𝑎𝑟𝑎̆ 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑣𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒𝑎 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑖𝑐𝑖𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑅𝑒𝑔𝑖𝑚 𝑃𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑒 𝑠̦𝑖 𝐼̂𝑛𝑚𝑎𝑡𝑟𝑖𝑐𝑢𝑙𝑎̆𝑟𝑖, 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑐𝑡𝑢𝑟𝑎̆ 𝑎𝑓𝑙𝑎𝑡𝑎̆ 𝑡𝑜𝑡 𝑖̂𝑛 𝑠𝑢𝑏𝑜𝑟𝑑𝑖𝑛𝑒𝑎 𝐼𝑛𝑠𝑡𝑖𝑡𝑢𝑡̦𝑖𝑒𝑖 𝑃𝑟𝑒𝑓𝑒𝑐𝑡𝑢𝑙𝑢𝑖. 𝐸𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑠̦𝑜𝑟 𝑠𝑎̆ 𝑣𝑖𝑖 𝑖̂𝑛 𝑠𝑝𝑎𝑡̦𝑖𝑢𝑙 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑐 𝑠̦𝑖 𝑠𝑎̆ 𝑓𝑎𝑐𝑖 𝑎𝑛𝑢𝑚𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑓𝑖𝑟𝑚𝑎𝑡̦𝑖𝑖, 𝑑𝑎𝑟 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑠̦𝑡𝑖𝑢𝑡 𝑐𝑎̆ 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑑𝑢𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑀𝐴𝐼 𝑢𝑟𝑚𝑒𝑎𝑧𝑎̆ 𝑎𝑛𝑢𝑚𝑖𝑡̦𝑖 𝑝𝑎𝑠̦𝑖 𝑠̦𝑖 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑎̆ 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑔𝑙𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎̆𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙𝑒 𝑖̂𝑛 𝑣𝑖𝑔𝑜𝑎𝑟𝑒. 𝐴𝑐𝑒𝑎𝑠𝑡𝑎̆ 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑏𝑎𝑟𝑒 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑔𝑎̂𝑛𝑑𝑖𝑡𝑎̆ 𝑖̂𝑛 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑒𝑡𝑎̆𝑡̦𝑒𝑛𝑖𝑖 𝑗𝑢𝑑𝑒𝑡̦𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑛𝑜𝑠𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑣𝑜𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑓𝑖𝑐𝑖𝑎 𝑑𝑒 𝑠𝑝𝑎𝑡̦𝑖𝑖 𝑚𝑜𝑑𝑒𝑟𝑛𝑒, 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑠̦𝑖 𝑠𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒, 𝑚𝑒𝑛𝑖𝑡𝑒 𝑠𝑎̆ 𝑎𝑐𝑜𝑝𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑐𝑒𝑟𝑖𝑛𝑡̦𝑒𝑙𝑒 𝑣𝑒𝑛𝑖𝑡𝑒 𝑑𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑒𝑎 𝑜𝑟𝑖𝑐𝑎̆𝑟𝑢𝑖 𝑐𝑒𝑡𝑎̆𝑡̦𝑒𝑎𝑛 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑢𝑟𝑚𝑒𝑎𝑧𝑎̆ 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑑𝑢𝑟𝑎 𝑑𝑒 𝑜𝑏𝑡̦𝑖𝑛𝑒𝑟𝑒 𝑎 𝑢𝑛𝑢𝑖 𝑝𝑎𝑠̦𝑎𝑝𝑜𝑟𝑡”, menționează Valentin Barbu, prefectul județului Călărași.
Numar afisari articol: 33