Minunea LIDL se deschide cu tam-tam de presă. Abuzurile LIDL denunțate de salariați și nu numai…
8 ani ago Pîrloagă Marian Comentariile sunt închise pentru Minunea LIDL se deschide cu tam-tam de presă. Abuzurile LIDL denunțate de salariați și nu numai…
Lidl va deschide magazinul din Călărași într-o zi cu număr ghinionist: 13 aprilie. Magazinul va avea 100 locuri de parcare construite și prin ocuparea parcării publice din fața IPJ Călărași. Un motiv de bucurie este al polițiștilor călărășeni, care vor folosi această parcare pentru autoturismele personale dar și pentru cele de serviciu. Minunatul magazin va avea 1200 m.p. și va crea se spune vreo 20 de locuri de muncă. LIDL are o proastă reputație pe internet privind faptul că vinde în România produse la suprapreț. Astfel, se spune că majoritatea produselor nevândute pe piețele din Occident ajung în România…la prețuri mai mari decât în Occident. Cumpărătorii bârfesc și despre calitatea produselor, arătând că acestea sunt de calitate mai slabă față de mărfurile vândute afară. Dau și exemple.
Magazinul din Călărași spun majoritatea conducătorilor auto ne va crea disconfort, obligându-ne la cozi lungi în traficul auto, aglomerări la semafoare care funcționează aiurea, nesincronizate. Foarte mulți întreprinzători acuză Primăria și pe unii aleși că ar fi avut interese să autorizeze funcționarea unor supermarket-uri în mijlocul municipiului, arătând că nicăieri în alte orașe, și mai ales în Occident, nu este posibil așa ceva – acestea fiind amplasate în afara localităților.
Minunea numită LIDL, vrea să ofere reduceri de 20% clienților în prima zi de deschidere. O altă minune despre care o parte a presei scrie înflăcărată este aceea că la construcția minunatului magazin s-au folosit tehnologii de construcție revoluționare, indicând tehnologii atât de avansate din domeniul construcțiilor, care ar respecta normele de protecție a mediului. Mediu care a fost desființat, mulți călărășeni asistând la dispariția spațiilor verzi și tăierea arborilor din fața acestui magazin, necesar construirii minunii care se anunță. Zonele verzi au rămas o amintire pe google, pentru că întreprinzătorul a tăiat pomii și a asfaltat zonele verzi.
Pentru a ne lua gândul de la pomii tăiați și parcarea care a dispărut LIDL ne va oferi covrigi MOCA pentru a-i degusta, pe lângă o brutărie din cadrul acesteia. Pâinea produsă de nemți în minunatul magazin va face concurență pâinii românești. Adică mai trebuiesc închise câteva brutării locale, pe lângă magazinele falimentate din voința unor aleși, pentru bunăstarea întreprinzătorului german. Vă veți întreba ce au făcut domnii consilieri aleși…ce au votat ei? Ce li s-a cerut… Parcarea din imagine va rămâne doar o amintire…Pentru că cei ce au vreo treabă la Poliție trebuie să își parcheze mașina…pe la Gară.
Pentru o corectă informare este util să citim și cum sunt tratați salariații români de către acest angajator pe link sau pe link Adică foștii angajați arată nereguli. Unul spune… am fost nepontat, sa-ti spuna seful de tura depontarea si din nou la munca pe sala ca nu iese eficienta, si am intrebat, de ce? a spus asa vrea D-nul X seful de vanzari, iar daca mai intrebi ceva tot fara raspuns toata saptamana va sta in spatele tau cand muncesti ,si te supravegheaza, din hoti si mincinosi nu le este vocabularul sefilor nostri…
Altul spune că un magazin Lidl de categorie medie ca suprafata-cifra de vanzare, are in jur de 1000 mp, se lucreaza in doua schimburi 3-4 angajati pe schimb, care manipuleaza zilnic un camion de marfa cam 30 europaleti, marfa de toate categoriile, frig, congelat, uscat, bauturi etc, daca nu se pune marfa de un palet pe raft cam in 30 min. te misti incet…
Emilia…ne spune: As dori sa informez oamenii care doresc sa lucreze la Lidl – sa se astepte la multe dezamagiri, nu se apreciaza munca si vointa de a invata, sunt numiti in functii de conducere cei care umilesc si isi bat joc de angajati. Eu am fost angajata ca adjunct dar am renuntat pt ca mi se cerea sa imi umilesc oamenii si sa le fac referate daca paletul nu era gata in 30 min. etc, sau de ce isi iau pauza de masa.
Pe link afli despre tratamentul aplicat salariaților… Articolul merită citit. Se arată detaliat cum Lidl este de mult timp acuzat ca isi supune angajatii din cele 23 de tari europene unor conditii de munca neadecvate. Salariații ar fi fost spionați de o firmă de detectivi care indicau angajatorului până și numele persoanelor cu care acestia vorbeau la telefon si chiar frecventa cu care angajatii utilizau toaleta. Multe alte notite se concentrau insa pe modul de lucru al angajatilor: daca acestia asezau corespunzator marfa pe raft, daca isi achizitionau produse din magazin sau daca vorbeau alta limba in fata clientilor.
Presa online este plină de informații despre LIDL. De exemplu pe link se arată de ce LIDL este cel mai prost magazin de cartier. Și Ziua de vest arată pe link sub titlul LIDL – haos și praf…Angajaţi dornici de a promova, dar care, din păcate, se comportă ca într-un lagăr, se arată .
Vocea Vâlcii arată pe link o salarizare defectuoasă. Politica lanţului german de magazine Lidl în privinţa salarizării este una complexă, între angajaţi existând diferenţe salariale fiind date de costul vieţii şi de raportul cerere-ofertă de pe piaţa muncii pe de-o parte şi de experienţă şi vechime pe de altă parte. Astfel, Un vânzător al unui magazin Lidl din Bucureşti câştigă cu până la 30% mai mult decât un angajat pe aceeaşi poziţie într-un mic oraş de provincie…
Lanţurile din retail au politici diferite de salarizare, iar angajaţii din magazinele din România, fie casieri sau manipulanţi de marfă, au printre cele mai mici salarii, fiind plătiţi chiar şi cu minimul pe economie.
Nemulțumirile despre LIDL se pot citi și pe link Astfel, Amenzi usturătoare au fost încasate la Iași pentru că aceștia și-au păcălit clienții. BUNA ZIUA IASI a scris in nenumarate randuri despre LIDL, despre o parte dintre nemultumirile iesenilor ce au dat mult de lucru comisarilor de la OPC.
Pe link Lidl, făcut praf de un turist străin: La noi în Polonia, aceleași produse sunt cu 50% mai ieftine. Se arată cum prețurile promoționale sunt cu 50% mai mari decât cele cu care același produs, de la același producător, este comercializat în alte țări. Și observatorul de prahova arată pe link cum își păcălește LIDL clienții prin reduceri fantomă.
Multe le vom afla pe pielea noastră, după ce ne vom trezi la realitate din beția produsă de euforia prețurilor…
NOTĂ: Acest articol este un pamflet, atunci când nu se scrie serios pe el