Ecoaqua continuă campania pre-electorală cu Prima Tabără organizată pe o sumă tainică. Iată detalii…
o lună ago Pîrloagă Marian Comentariile sunt închise pentru Ecoaqua continuă campania pre-electorală cu Prima Tabără organizată pe o sumă tainică. Iată detalii…
Ecoaqua fură startul Campaniei pre-electorale mascate pe bani publici
Încep alegerile parlamentare și aici dorința unora de a dobândi imunitate prin calitatea de parlamentar, dar și alte privilegii. Hotărârea de a candida ca parlamentar a directorului Ecoaqua cere o campanie de imagine pentru a-l promova. Aceasta nu se poate realiza doar prin publicații ce au rol laudativ – contractate cu mult peste prețul pieței – ci prin continuarea unor sponsorizări realizate pe banii călărășenilor. Pentru că Ecoaqua nu are voie să efectueze alte activități decât cele în legătură cu codul CAEN autorizat / de furnizare utilități publice – a trebuit să facă parteneriate și asocieri de data aceasta cu DGASPC și Clubul Sportiv Școlar.
Cheltuirea banilor încasați de la cetățeni sau alte autorități cu rol de acționar este apreciată de presa servilă drept ”inițiativă remarcabilă” și ”demnă de laudă”. Nu sunt precizate sumele de bani cheltuite, de unde provin. Nici cum au fost selecționați copiii, care este sprijinul generos al DGASPC. Se comunică locația: Satul de vacanță Vârtop – Arieșeni, județul Alba, la pensiunea Skipass. Numai că pe SICAP pe paginile instituțiilor nu am găsit nici o contractare a serviciilor de tabere școlare. Vom descoperi cu siguranță fotografii ale candidatului Ecoaqua cu tinerii și publicitate în jurul evenimentului politic. Sau social – sportiv?
Așa că tradiția trebuie să continue. Sume imense de bani publici necontrolate de nimeni au fost cheltuite repetat în numele educației și sponsorizării unor echipe de copii, pentru jocuri și concursuri și recent pentru tabere. „Călărași educațion„, „Burse de Merit„, „Călărași Cup„, „Ghiozdane și rechizite pentru elevi„ sau „Echipamente sportive pentru cluburile private și de stat„ sunt doar câteva dintre proiectele implementate de Ecoaqua S.A. pentru Călărași. Tradiția pentru câștigarea notorietății a presupus oferirea de cadouri pentru echipa de robotică, apoi pentru 180 copii din 10 cluburi de fotbal, sau pentru cei 73 karatiști cărora li s-a cumpărat echipament sportiv. Aceste se spune că ar sprijini sportul și performanța. Ecoaqua a deturnat banii publici provenind din încasări sau de la acționari și către 38 burse de merit.
Foto: pagina facebook persoană publică Eduard Grama, pagina facebook Ecoaqua