Cătălin Drulă (USR): Metrorex – scumpiri pentru bucureşteni, bătaie de joc pe banii tuturor românilor. La Metrorex este o mafie tolerată de Grindeanu
6 luni ago Pîrloagă Marian Comentariile sunt închise pentru Cătălin Drulă (USR): Metrorex – scumpiri pentru bucureşteni, bătaie de joc pe banii tuturor românilor. La Metrorex este o mafie tolerată de Grindeanu
Cătălin Drulă susține că ”bucureştenii vor scoate considerabil mai mulţi bani din buzunar pentru călătorii, iar oamenii din toată ţara au de plătit o subvenţie uriaşă, care a crescut mereu sub guvernarea PSD”.
Deputatul USR Cătălin Drulă critică scumpirea biletelor anunţată de Metrorex, despre care spune că este ”o bătaie de joc pe banii tuturor românilor şi o mafie tolerată de Grindeanu”. El mai spune că Metrorex a revenit sacul fără fund al unor lideri de sindicat, iar reformele începute în 2021 de el au fost de mult îngropate de Sorin Grindeanu.
Tarifele de călătorie cu metroul vor fi scumpite de la 1 ianuarie 2025, conform propunerii Metrorex, o călătorie urmând să ajungă de la 3 lei, în prezent, la 5 lei.
Cătălin Drulă: ”Metrorex – scumpiri pentru bucureşteni, bătaie de joc pe banii tuturor românilor şi o mafie tolerată de Grindeanu. Începând cu 2025, călătoriile cu metroul se scumpesc. Preţul unui bilet simplu aproape că se dublează. Dar pe aceeaşi notă vin şi creşteri de salarii pentru angajaţii Metrorex (de 1.050 de lei pentru fiecare angajat), negociate de Sorin Grindeanu şi de apropiata lui Ion Rădoi, directorul actual al companiei”, a scris fostul ministru al Transporturilor pe Facebook.
Cătălin Drulă: ”În 2024, subvenţia a crescut la 870 de milioane de lei – şi tot nu e suficient pentru a acoperi toate cheltuielile Metrorex. Fie că eşti din Timişoara, Iaşi sau Constanţa, plăteşti şi tu pentru a acoperi găurile făcute de mafia de la Metrorex. Iar acum salariile vor creşte din nou, fără nicio corelaţie cu performanţa sau eficienţa”, precizează Drulă.
”Teroarea despre care vorbeau: În mandatul meu, am început o reformă reală la Metrorex. Dacă la începutul lui 2021, când am preluat mandatul de ministru, erau 5.700 de angajaţi (o creştere de 35% faţă de 2016), la finalul anului mai erau doar 5.000 de angajaţi în plată. O scădere cu 12%. Iar subvenţia, într-un an cu pandemie, cu restricţii, a fost de 600 de milioane de lei. Astăzi, este cu aproape 300 de milioane mai mare şi probabil va continua să crească în 2025. Aşa trebuie să faci când eşti ministru şi ai o gaură neagră. Strângi cureaua, aduci oameni buni care să eficientizeze cheltuielile. Tai acolo unde trebuie tăiat”, menţionează Cătălin Drulă/ fost ministru al transporturilor.