Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vine în sprijinul consumatorilor cu situații dificile la bănci
1 an ago Pîrloagă Marian Comentariile sunt închise pentru Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vine în sprijinul consumatorilor cu situații dificile la bănci
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) lansează o adresă specială de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.
Adresa de e-mail prin care consumatorii pot semnala probleme de tipul:
- creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului
- creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale
- prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluției de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă și 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziție mai multe posibilități de rambursare pentru a alege,
este spsf@anpc.ro.
În cazul în care doriți să semnalați astfel de situații, transmiteți, pe adresa de e-mail menționată, scanarea următoarelor documente
- contractul si scadențarul inițial;
- valoarea actuală a ratei;
- notificările primite de la bancă;
- venitul net al titularului, la momentul contractării și în prezent;
- corespondența pe care ați avut-o cu banca.